meslek seçimi

    1
    ugrzn 26.3.2016 22:16
    ygs bitti mağlum.iş olanağı ve maaşı yüksek gelecek vaad eden universite bölümleri nelerdir?
  • 0
    tombalaci 26.3.2016 22:20
    sualtı mühendisliği.
    0
    ugrzn 26.3.2016 22:21
    duymamistim biliyorsan biraz daha bilgi verebilirmisin
    0
    tombalaci 26.3.2016 22:24
    yanına " bu bölümü okuma " yazmayı unutmuşum. kusuruma bakmayınız.
    0
    ugrzn 26.3.2016 22:29
    sen okudun mu okuyor musun neden boyle diyorsun
    0
    tombalaci 26.3.2016 22:30
    okumadım okumuyorum. ulan yazdığıma pişman ettirdin :)
    0
    ugrzn 26.3.2016 22:32
    tamam kardes kusura bakma :):)
  • 0
    baban 26.3.2016 22:21
    ınsanların geleceğinde çok önemli rol oynayan seçim . tıp olabilir , maaşı iyi , kademe sistemi var .
    0
    ugrzn 26.3.2016 22:22 ~ 22:23
    okumasi zor ve puani cok yüksek olan bir bölüm ama
    0
    baban 26.3.2016 22:24
    mekatronik mühendisliği olabilir o zaman . gelecek vaad etmiyor ama .
    0
    ugrzn 26.3.2016 22:27
    ıyi universitede güzel bölüm.baya baya zor olduğunu duymustum birkac büyüğümden
  • 0
    kaygusuzyazar 26.3.2016 22:24
    her iste uzmanlasirsan parayi goturme sansin var . ben veterinerim meslekte 0 dan başlayip kral olanda var mezun oldugu gibi yerinde sayanda cok. eger sayginlik değilde para odakli isen hiç üni okuma ticaret yap para orda
    0
    ugrzn 26.3.2016 22:28
    doğru söylüyorsun.sorum biraz daha açık olamayan insanlar içindi.ben biraz daha bir şeyler yapip duzeltip o şekilde para kazanmayi tercih eden birisiyim.babam tesisatci onun yaninda cok calistim kucuklugumden beri belkide bu yüzden
    0
    kaygusuzyazar 26.3.2016 22:34
    sayginlik ve para istiyorsan en iyisi üniversitede kadro almak . sonunda prof unvanini aliyorsun sonuçta . eger akademisyen olmak istersen hangi bolumde daha fazla anabilimdali var ona gore git . mesela gida muhendisliginde 2 anabilim dali var veterinerde 13 anabilimdali tipta daha fazla . ne kadar fazlaysa o kadar kalma sansin var . bnim sinifimda ilk iki senede okukda klmak icin sinavlari halleden arkadaslar vardi
    0
    ugrzn 26.3.2016 22:35
    doğru söylüyorsun yapilabilecek bir şey.teşekkürler :)
    0
    ugrzn 26.3.2016 22:36
    biraz daha bilgin var anlatabilirmisin?
  • 0
    lazcoder 26.3.2016 23:35
    hedefin yok mu?
    0
    ugrzn 27.3.2016 00:12
    mühendislik istiyorum ama kesin ve net birsey yok reis
    0
    lazcoder 27.3.2016 13:00
    yanlış yapıyorsun, hedefin olmadan bi yere gidersen çok pişman olursun. makine müh. seçmede ne seçersen seç. çok zor, ama tabi fiziğin iyiyse seç
    0
    ugrzn 27.3.2016 13:24
    fiziğim iyi inşaat yada mimarlık düşünüyorum bende
    0
    lazcoder 27.3.2016 13:27
    o zaman çok iyi, sadece inşaat yaz. unutma, sevdiğin işi yapıyorsan çalışıyor sayılmazsın :)
    0
    ugrzn 27.3.2016 13:29
    inşaat aslında tam istediğim ne yalan söyleyim.ama iş imkanından dolayı biraz çekingem var.
    0
    lazcoder 27.3.2016 13:38
    iş olanağını bilemem ama sektörü hiç bitmeyen, önü açık ve çok kazandıran bi meslek
    0
    ugrzn 27.3.2016 14:49
    doğru söylüyorsun her şey biter inşaat bitmez :)
  • 0
    beyinfuckeri 28.3.2016 21:57
    şahsen ben bilgisayar makina otomotiv mühendisliğinden hangisi tutarsa gidicem. gelecek vaad eder iş olanağı da yüksek ama maas sana bağlı kendini gelıstırırsen 10.000 de alırsın 15.000 de, ama gelıstırmessen sadece adın mühendis olur.
    0
    ugrzn 28.3.2016 23:13
    makine bilgisayar zor be kardeşim. otomotivi tam olarak bilmiyorum.dusuk puanlarla girmekte mumkunde mezun olunca is sıkıntı.ıyi universiteye gitmek şart.
    0
    beyinfuckeri 29.3.2016 20:29
    yaşadığın sehre bağlı ıs olanağı. bursa gibi biyerde ac kalmam heralde.
  • 0
    demonsliyt 9.1.2022 01:05 ~ 21:41
    meslek sahibi olmak istiyorsanız ancak meslekler hakkında bilginiz yoksa endişelenmeyin. odyoloji nedir? yazılım mühendisliği nedir? sorularınıza cevap bulmak için meslekler hakkında bilgi adresine gelin!