• 0
    ciddiyetsiz 7.8.2018 00:19
    vay be
  • 3
    ciddiyetsiz 7.8.2018 00:19
    hortlatma timi!!
    (pi: @ghostrider)(pi: @bossadam)(pi: @aydakigunes)(pi: @horseman)
    0
    bossadam 7.8.2018 00:32
    hort hort hort
    0
    ciddiyetsiz 7.8.2018 00:42
    hortlatma biçimini sevdim :)
    0
    bossadam 7.8.2018 00:44
    sağol puvom :)
    0
    ciddiyetsiz 7.8.2018 00:48
    ee başlık hakkındaki yorumun nedir boss 😂😂
    1
    bossadam 7.8.2018 00:50
    şemsiye misali puvo :(
    0
    ciddiyetsiz 7.8.2018 00:59
    😂😂😂
    1
    horseman 7.8.2018 00:53
    2.82,99 mu olmuş:d
    1
    ciddiyetsiz 7.8.2018 00:59
    dolar 2,83 olmuş, bu zamanda bilgisayar alınmaz
    0
    horseman 7.8.2018 01:04
    ne bilgisayarı yarım döner tavuk bile alinmaz
    0
    bossadam 7.8.2018 01:08
    lan bilgisayar alacaktım ben. alana kadar 7 olur. bu plan da yattı.
    0
    horseman 7.8.2018 01:12
    internet cafeye devam :d
    0
    bossadam 7.8.2018 01:19
    var var da ölmemesi için parça değiştirmekten yoruldum. bi monster alayım diyorum da daha iş bulamadım, okul bitmedi. atın beni
    0
    horseman 7.8.2018 01:20
    boşver hacı 1 saatlik cs kapışalım ben tek siz hepiniz :d
    0
    bossadam 7.8.2018 01:24
    haydaa, delik deşik edersin sen bizi yavaştan ben uzar 😂
    0
    ciddiyetsiz 7.8.2018 01:25
    iceworld oynayacaz
    gelmek yok
    0
    bossadam 7.8.2018 01:37
    severek oynuyoruz
    0
    horseman 7.8.2018 01:37
    tamam sadece orta mi
    0
    bossadam 7.8.2018 01:39
    karşıdan karşıya da olur
    0
    horseman 7.8.2018 01:43
    tamam olsun :d
    0
    lothlorıenkıng 7.8.2018 09:15
    bu elemanda ölmüş en son 1 yıl önce başlık açmış.
    1
    aydakigunes 7.8.2018 01:34
    merhaba
    1
    ciddiyetsiz 7.8.2018 01:35
    meraba meraba
    0
    aydakigunes 7.8.2018 01:35
    oo uyumayan birileri
    0
    bossadam 7.8.2018 01:37
    evet ben de varım
    0
    aydakigunes 7.8.2018 01:38
    bir değil ikilerii
    0
    bossadam 7.8.2018 01:39
    tabii
    0
    aydakigunes 7.8.2018 01:40 ~ 01:40
    sohbet başlığı açsan daha iyi olacak
    0
    bossadam 7.8.2018 01:43
    kaçta kaldık ya 😂
    0
    lothlorıenkıng 7.8.2018 09:13
    yardım geldi irandan 😂
    0
    lothlorıenkıng 7.8.2018 09:15
    kaç lazım
    0
    bossadam 7.8.2018 11:20
    7 lazımdı ve gereken yardım geldi düşünce için teşekkürler 😂
    1
    ghostrider 7.8.2018 07:54
    bu başlık hortlatılmalı. hort hort hort
    0
    lothlorıenkıng 7.8.2018 09:08 ~ 09:12
    yetiştim gari hort hort başlığı ilk görünce çok sevindim lan şaka mı bu dedim baktım 2 yıl önce diyor. mkk nereye gelmişiz.
    0
    ghostrider 7.8.2018 09:35
    fsdsasfxs keşke geçmişe dönsekte mahalle maçı falan yapsak dedim başlığı görünce.
    0
    lothlorıenkıng 7.8.2018 12:02
    orta saha benim önceden söyleyim
  • 0
    kreyhero 7.8.2018 09:20
    özlenen günler
  • 0
    bozuklimon 7.8.2018 16:07
    vay aq
  • 0
    gameover 7.8.2018 16:07
    vay aq
  • 0
    tunc 7.8.2018 16:09
    vay aq
  • 0
    kayipunicorn 7.8.2018 16:56
    asparagas
  • 0
    brtaarslan 7.8.2018 18:16
    kalk yerine yat üsütüceksin..
  • 0
    siyaasiyabend 24.3.2019 12:32
    vay anasını
  • 0
    filozofunsakali 24.3.2019 15:00
    memleketimden manzaralar
  • 1
    alicoyum 20.5.2019 22:18
    yüreğime indi mübarek
    0
    harleyyguinn 20.5.2019 22:57
    3 yıl öneki başlık anasayfaya çıkınca insanın yüreğine iniyor cidden.
  • 0
    saksak 21.5.2019 00:36
    içim höp etti
  • 0
    buyukanne 21.5.2019 09:37
    maga beee
  • 0
    tufhaan 21.5.2019 17:43
    rüya olduğunu bildiğimden hiç heyecan yapmadım
  • 0
    nuvit 21.5.2019 18:12
    hey gidi hey hayat kısmen güzelken
  • 0
    aliveli49elli 22.5.2019 02:56
    oh shit,here we go again
  • 1
    ekmekarasibaklava 27.12.2019 12:07
    ağlayarak 4 yıl önceki başlığı okumak...
  • 0
    banu123 1.1.2020 19:54
    :(
  • 0
    reelsamurai 17.12.2021 02:39
    gerçekten acınası halde olduğumuzun en büyük kanıtlarından biridir bu entry
    0
    bossadam 18.12.2021 03:11
    maalesef ...
  • 0
    omfg 18.12.2021 19:57
    1.5tl olma ihtimali var xd
    0
    yuhartik 22.12.2021 09:50
    hemen satayım o zaman
  • 0
    111kerem 3.2.2022 11:42
    başlığı görünce mutlu oldum
  • 0
    doffy375 5.2.2022 22:15
    keşke tekrar eski seviyelerni görse 2 lira falan.
  • 0
    aysas2000 25.2.2022 23:48
    vay be başlığı görünce bir mucize oldu sandım.
  • 0
    kerem321 5.3.2022 13:52
    başlıgı gerçek sandım.
  • 0
    xanfar38 28.3.2022 01:48
    sanırım hayatta oldugumuz süre boyunc bir daha asla bu rakamları göremeyeceğiz
  • 0
    ads1940 2.4.2022 19:23
    rüya gibi başlık bu olsa gerek