transformers tutarsızlığı

    4
    racooss 8.1.2020 02:01
    fark ettiniz mi bilmiyorum. transformers serisinde arabalar robota dönüşüyorlar. tamam eyvallah olabilir. ama göt kadar araba o dev robota nasıl dönüşebiliyor? robot 8 tane araba boyutunda. nasıl oluyor da tek arabadan o kadar büyük bir robot çıkıyor anlamış değilim.
  • 0
    sewo 8.1.2020 14:20
    insan bedeninde bulunan damar uzunluğunu uç uca koyup uzunluğunu ölçmeyi dener misin?
    -2
    racooss 9.1.2020 00:35
    optimus prime ın içerisinde ne var da uzuyor sen de bunu söyle o zaman?
    -1
    sewo 9.1.2020 01:26
    karbon fiber olması, muhtemeldir.
    0
    racooss 9.1.2020 01:56
    tamam muhtemel de. yani bi bumble bee ye bak bi de camaro ya bak. kafası zaten araba kadar. insan bedenindeki damarları birbirine bağlarsan ipten adam oluşur. incecik olur. bumble bee öyle değil. severek izliyoruz ama maalesef tutarsız
  • 0
    magic 8.1.2020 17:18
    knk kas onlar kas ondan az yer kaplıyor.
  • 0
    tesla52 9.1.2020 01:28
    hiç sorma yavv üstüne üstlük konuşuyolar bide hiç araba konuşur mu yaa. adı üstünde bilim kurgu-fantastik.
    0
    racooss 9.1.2020 01:54
    bilim kurgu başka tutarsızlık başka aşkım benim. tutarlı olmayınca olmuyor işte.
    0
    tesla52 9.1.2020 15:00
    aşkım vampirlerden, zombilerden, orglardan, hayaletlerden, mutantlardan nasıl bi tutarlılık bekliyorsun.
    0
    racooss 9.1.2020 19:02
    vampirler için öyle yaratılmış, kanla beslenen varlıkla diyelim. gün ışığı ciltlerine zarar veriyor. zombiler beyne gelen zararlı bir parazit nedeniyle oluşuyor. orglar fantastik zaten. hayaletler de aynı şekilde. mutantlar da en gerçekçi olanı. mutasyon olayı zaten var. senin dediğin şekilde bakarsak zaten transformers ların geldiği memleket falan düşünsek ohooo. ama dönüşümü tutarsız yani onu demek istiyorum.
  • 0
    tesla52 10.1.2020 19:12
    bende onu demeye çalışıyorum her yerinden mantık fışkırıyorda bi tek dönüşümüne mi taktın.