kahve içeceğim bu gece

    7
    gokkusaklikus 24.7.2018 01:49
    içeceğim ama şekerli değil.
    çaya altı şeker atan ben gibi hiç değil.
    sadece türk kahvesi.

    affedemediğim kendime belki kırk yıl hatrim olur.
    öyle manzaraya karşı falan da değil.
    karşımda kuşum, elimde telefon.

    bir ben ıslık öttürüyorum, bir de o.
    ben kahve içerim, o da şu.
    ben mutfağa giderim, kahve biter ve kuş uçar.
  • 0
    aydakigunes 24.7.2018 01:52
    bir fincan kahve olsam
    kırk yıl hatırım vardı
  • 0
    ghostrider 24.7.2018 18:58
    allah allah.
    0
    gokkusaklikus 26.7.2018 23:45 ~ 23:46
    nasıl yaaaaanj
    -yorumlara yeni göremem --
  • 0
    mehtab 26.7.2018 23:40
    serbest nazımda şiir gibi olmuş 😊 devam etmelisin. bu arada kahve candır ☕
    0
    gokkusaklikus 26.7.2018 23:46
    tşkleeer
  • 0
    bossadam 26.7.2018 23:47
    valla direk bana da yap diye girdim 😂
    0
    gokkusaklikus 26.7.2018 23:50
    yaparım. türk kahvesini çok seviyorum. ama sade
    0
    bossadam 26.7.2018 23:51
    ben de baya acı severim
    0
    gokkusaklikus 26.7.2018 23:56
    aman allahım yoksa ikizimi mi buldum
    0
    bossadam 26.7.2018 23:57 ~ 23:57
    çayı da şekersiz içerim mesela ama 6 şeker atıyosun sen
    0
    gokkusaklikus 26.7.2018 23:59
    haa orası tutmadı dimi :d
    ayrıca dört, o şiir olduğu için altı yazdım :d
    0
    bossadam 26.7.2018 23:59
    4 de az değil hani ama sana tavsiye şekersiz bi dene bırakamazsın
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 00:01
    ya sevemedim ben bı türlü
    0
    bossadam 27.7.2018 00:02
    damak zevki tabii
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 00:06
    yine o kadar haklısın ki
    1
    bossadam 27.7.2018 00:07
    teveccüğünüz :)
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 00:09
    anlamını tam çıkartamadım ama iltifat olarak kabul ediyorum. tşkler
    0
    bossadam 27.7.2018 00:13
    iltifat iltifat :)