anime izlenir mi?

    10
    mein_diana 22.1.2021 21:10
    şimdi baştan peşin peşin söylim bi anime izlerken cringe patlaması yaşıyosam kapatırım bakmam bile
    çok fazla cinsellik varsa kapatırım (hentai hariç çünkü izlemedeki maksat belli .d)
    çizimler kötüyse de kapatırım bakmam bile

    bu saydıklarıma uygun olan animeler bence izlenilir
    aranızda illa yıl olmuş 2021 anime mi kaldı diye düşünen olabilir veya çocukça bulan olabilir
    doğru diyorlar ben de katılıyorum amaaaa bazı animeler için
    bazısı var ki al sen izle ilk bölümden sora bak bakalım noluyor
    mesela
    death parade
    bu zqmana kadar izlediğin böyle en sağlam piskolojik animeydi insanlar aslında iyimidir yoksa kötü mü veya iyi insanların içinde kötülük oluşturulabilirmi? bunlara çok iyi değindiğini düşünüyorum

    sevdiğim bir başka anime ise
    attack on titan ve muhteşem ilk bölümü
    ana karakterin annesi yıkılan evin altında kalmışken
    ya hadi ben öldüm bari siz kaçın diye çocuklara ikaz ettikten ve çocuklar gittikten sora kısık sesle
    "gitmeyin" derken ağzını eliyle kapatması cidden tüylerimi diken diken yapmıştı

    son önerim ise death no... şaka şaka bu klasik oldu
    son anime önerim ise violet evergarden
    duygular dahil savaştan başka hiçbirşey bilmeyen ömrü boyunca bir silah olarak kullanılmış bir kızın insani duyguları öğrenme ve bunu yorumlama hikayesi aslında
    savaşta iki kolunu da kaybeden kız sırf ordudaki komutanının kendisine söylediği "aşk" kelimesini öğrenmek için postahanede mektup yazmanı olarak işe başlar sonuçta duyguları en iyi mektuplar iletir dqha fazlası spoiler olcak sanırım :)

    çok içimde kaldı bitane de bonus koycam
    zankyou no terror
    çizimleri istediğim gibi olmasa da izlediğim bi anime ne kadar iyi siz düşünün
    bi bölümünde salya sümük olcaktım :")
  • 0
    cagrialaf 22.1.2021 21:18
    yazıyı okumadım başlığa bakarak söyleyecek olursam death note izledim sadece çok güzeldi
  • 0
    bablisok 22.1.2021 21:25
    anime kızlar gerçek değil arkadaşlar!
    0
    mein_diana 22.1.2021 21:38
    bu kamu spotu çoksel oldu 😂😂
    0
    namelessuser 23.1.2021 00:48
    olay zaten gerçek olmamaları değil mi? gerçek olamıycak kadar güzeller :d
  • 1
    systemfailed 22.1.2021 23:23
    izlenmez olurmu öyle güzel anımeler varkı.
  • 1
    reelsamurai 23.1.2021 00:27
    death note zaten başyapıt gibi bir şey bana göre diğer animelerle onu yanyana tutamıyorum bile ama bir tane önereyim size puvolar. ''code geass'' açın izleyin mükemmel
  • 0
    namelessuser 23.1.2021 00:48
    zankyou no terror bunu öneren gördüğüm ikinci kişisin. anime izlenirmi sorusunun cevabı evet olmalı bence. insanlar gercekçi görüntüler için milyon dolarlar harcıyo gercek insanlar veya mekanlar olmadan aynı şey çizgilerle daha iyi verileibliyo bunu yapıcak teknoloji var. ve farklı düşünce yada aşırı şeylere daha açık. her keyfe yada zevke göre anime var. efsaneleri var. güzelleri var. genel olarak birbirine benziyo ve bizim kültürümüzden uzak olsalarda marvel izliyceme bleach izlerim en azından bi felsefesi var bişeylerden besleniyo.
    0
    mein_diana 23.1.2021 11:06
    işte ben buna "artı bir" derim
    ve de dizilerin her bölümü 1 saat iken animeler 20 dk oluyor en güzel yanı bu bence olay örgüsü hızlı gelişiyor
    zankyou no terror izlemediysen kesin izle bu arada 😋😋
    0
    namelessuser 23.1.2021 11:23
    izledim keşke konuyu uzatsalarmıs çobuk bitti
  • -1
    omfg 23.1.2021 13:03
    anime izleyeceğime çizgi film izlerim xd
    0
    mein_diana 23.1.2021 14:21
    izlediğin çizgi filme göre değişir ama 😂😂
    gidip de canım kardeşim izlersen olmaz 😋
    0
    namelessuser 23.1.2021 18:54
    aslında anime çizgi filmdir. sadece farklı bi söylenişi. ikisi farklı şeyeler olarak düşünürsek anime büyüklere hitap eden çizi filmlerdir. ve animeler genelde +13 olur. izlemesen daha iyi.
    0
    omfg 23.1.2021 19:59
    nani
    0
    reelsamurai 24.1.2021 01:10
    omaewa mou shinderu
  • 0
    theottomanslape 24.1.2021 15:38
    koe no katachi,
    nhk ni youkoso,
    koi wa ameagari no you ni,
    kimi no na wa,
    koto no ha no niwa,
    sen to chihiro no kamikakushi,
    byousouko 5 centimeter,
    hotaru no haka,
    tenki no ko...

    izlenmez mi yani şimdi? hadi eyv.
    0
    mein_diana 24.1.2021 17:16
    hacı abi bunları not defterinden yazdın demi

    aklından yazdıysan hepsini bi tık tırsarım çünkü 😅😅
    0
    lock 24.1.2021 23:53
    gözü kapalı yazdı hem de sen ne konuşuyorsun