neden içerik ekleyemiyorum?

    41
    mortal 23.4.2018 22:47 ~ 30.4.2018 23:13
    merhaba arkadaşlar,

    eklenen içerik sayısındaki ciddi artış sebebiyle 50 yorum şartını güncellemek durumunda kaldık. artık 50 yorum atmanız gerekmiyor.

    artık arka planda çalışan bir sistem devrede. içerik eklemek isteyen yazarlar yine yorum atmak zorundalar fakat artık bu yorumların kalitesi de önemli.

    bundan sonra eklenen içeriklerin kalitesi de önem kazanıyor. eğer yazar ilgili bölüme uygun olmayan, amaçsız, puiv içerik kalitesini düşürecek paylaşımlar yaparsa, içerik ekleme hakkını tekrar kaybedebiliyor. bu hakkı kazanması için tekrar kaliteli yorumlar yapmak zorunda kalacaktır.

    tüm yazarlarımıza içerik açarken özen göstermelerini tavsiye ediyoruz. puiv sizler için var, burayı daha iyi hale getirecek olanlar da yine sizlersiniz.

    iyi puivler
  • -48
    mrmojorisin 23.4.2018 22:48
    ooo mortal başgan naber ya
    hiç görünmüyon bu aralar
    duyduğuma göre modlarla şili'ye kaçmışınız
    tatil içindir dimi canım sen de ehehe
    dimi he dimi??
    1
    everest 23.4.2018 23:15
    eksi veren çıksın, kasıyor.
    4
    aquilus 24.4.2018 01:03
    beyler hadi parmaklarınıza kuvvet -10 olsun da iki basamaklı eksi görmedik demeyelim.
    0
    naberbenkotu 26.4.2018 01:22
    aptal
    0
    dreamfloyd 13.5.2018 23:09
    -23 ne lan akdbsadhjbsad
    0
    bossadam 28.7.2018 17:18
    -35 güncel sayı
    0
    ciddiyetsiz 28.7.2018 17:25
    36
    0
    bossadam 28.7.2018 17:40
    37
    0
    ciddiyetsiz 28.7.2018 18:11
    puivin yeni yükselen yıldızı :).
    yayın ne zamann
    1
    bossadam 28.7.2018 18:12
    ayarlıcam onu puvo :)
    0
    ciddiyetsiz 28.7.2018 18:13
    ben bir-bir buçuk saate anca gelebilirim
    1
    bossadam 28.7.2018 18:25
    erken olmaz zaten gece olur
    0
    ciddiyetsiz 28.7.2018 18:32
    tamamdır
    0
    ghostrider 30.1.2019 14:38
    -45
    güncellendi.
    0
    altiniser 11.4.2019 23:29
    2 ay eksi 45 kalmış ya lan. -46yı yapmak bana kısmetmiş
  • 3
    caytiryakisi 23.4.2018 22:52
    güzel oldu, teşekkürer
  • 3
    mister_moron 23.4.2018 22:53
    bu uygulamayı oluşturan adminlerden birisisiniz sanırım. açıklamanız için teşekkürler. peki bu gece modu neden calışmıyor?
  • 5
    amsterdam_ 23.4.2018 22:54
    mantıklı bir hareket olmuş tebrikler.
  • -1
    aryukilmi 23.4.2018 22:55
    bir türlü nasıl kullanacağımı anlamadım yorum yapıyorum ama bir şeyler paylaşamıyorum artık paylaşma iznim gelse de uygulamayı çözsem bekliyorum bakalım
  • 2
    shely 23.4.2018 22:57
    mantıklı
  • 10
    plumerion 23.4.2018 23:18 ~ 24.4.2018 00:13
    burada önemli bir sorun olduğunu düşünüyorum

    eğer yorum kalitesi + ve - ile belirlenecekse otomatik olarak, bunun sağlıklı olacağını düşünmüyorum.

    ergence, saldırgan, saçma, hakaret dolu yorumların normal ve hatta iyi yorumlardan kat be kat fazla + oy aldığı durumlar sık sık yaşanabilmekte.

    ayrıca içerikler konusuna gelince "cinsel" içerikli konular ile kolayca prim yapılabiliyor oy konusunda.
    bu sistemi henüz görmedik ancak ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum. iyi yönleri yok mu? evet, var ancak yine de + ve - oylar genelde sürü psikolojisiyle veriliyor puiv'de.

    .
    3
    adamlar 23.4.2018 23:25
    +/- olarak belirlenecekse evet öyle. ama buradaki insanların da robot gibi davranacağını sanmıyorum umarım yaşanmaz bunlar
    1
    mortal 24.4.2018 00:00
    sistem sadece +/-'ler ile çalışmıyor arkadaşlar, o yönde rahat olabilirsiniz.
    0
    amsterdam_ 24.4.2018 00:01
    peki ben neden içerik paylaşamıyorum sürekli + almama rağmen?
    0
    plumerion 24.4.2018 00:12
    biraz daha açıklayabilir misiniz, belki de detaylı bir içerik eşliğinde.

    bunca üyeyi teker teker takip etmek biraz zor gibi duruyor, yani sistemi anlamak ve yorumlamak istiyoruz √
    1
    ultraviolence 24.4.2018 00:23
    karmaşık bir algoritması vardır muhtemelen
    0
    tazekan 24.4.2018 01:23
    sistemi açıklasın da bu sefer de oradan yürüsünler :) gizli kalması daha iyi.
  • 1
    yusufagabey 24.4.2018 01:28
    sistemi geliştirin o zaman sınırlama anlamsız

    devlet çok fazla çalışan var diye işyerlerini kısıtlıyor mu?
  • 2
    emircanietzsche 25.4.2018 17:33
    yorum kalitesi + almayla ilgiliyse çok saçma. doğru konuşan bir sürü insan var ama asla o güzel ve zarif + butonundan hakkını alamıyor ki
  • 0
    yepyeni 25.4.2018 17:42
    oooo çomarlar birliği başkanımız sonunda konuştu.
  • 0
    serdo 25.4.2018 17:42
    sözde 50 yorum yaparsak içerik ekleyebilirmişiz. ee 50 yorumdan sonra noluyor? bu kaliteli yorum nedemek onu bir açıklarmısınız yani kişi neyazarsa yazsın bu onun kişiliğini ve iç ruhunu öne çıkarır bence buna karışmayın.
    -1
    caytiryakisi 25.4.2018 17:59
    adam 50 yorumu kaldırdık diyor sen ne diyorsun 😂 xdee anannn siktiiiiiir bunlar işte kalitesiz yorum, yorumun içeriğine kimse karışmaz puivde
  • 0
    utopikbeyin 25.4.2018 17:45
    50 yorum şartı söylenip duruluyordu ne demek olduğunu anlayamamıştım. bu içerik ile tam olarak anladım ve yeni güncelleme ile birlikte daha da çok sevdim bu şartı. ellerinize sağlık.
  • 4
    argent 25.4.2018 20:42 ~ 20:44
    tekrar oturup dusunun lutfen bu karari. ama dusunun.
  • 1
    hayboor 29.4.2018 12:33
    gerçekten mantıklı bir karar, fakat yorum sayısı biraz fazla gibi
  • 2
    sizingibilerdenim 29.4.2018 14:16
    aşkitom bişi sorucam kaliteli yorumun kriterleri nelerdir? + / - almamış birinin içerik yükleyememesi çok saçma diye düşünüyorum. çünkü yukarıda da arkadaş belirtmiş adamın biri tek kelimelik küfür yazıyor bi ton plus alıyor yani tekrar soruyorum "kalite????"
  • 1
    omerfbalak 30.4.2018 23:01
    50 çok ustam
  • 3
    baluen 2.5.2018 17:50 ~ 18:03
    arka planda çalışan bir sistem mi.? külleyen yalan böyle bir şey mümkün değil özellikle de türklerin arka planda olduğu bir konuda. arka planda çalışan bir sistem var bunun açıklaması tamamen şöyle; bizler 50 yorum kuralını kaldırdık yerine 1000 ve üzeri yorum kurulanı getirdik. elbette bunu bu şekilde açıklamak işimize gelmez en güzeli professional bir yaklaşım sergilieyelim. ne yapalım.? bir sistem den bahsedelim inandırıcı olmasınada dikkat edelim. puiv kurucuları cin olmadan şeytan kovalamaya kalkan tipler var lakin şeytanı veresiye ye sikebilecek insanlar tanıyorum.

    puiv, eşkisözlük zihniyeti ile devam eden bir oluşum. sizler + da - de alsanız hiç bir şey ifade etmeyecektir. ne zaman uygun görülürse o zaman konu açmanıza müsade edecekler. özellikle bu kadar çok ergen konu açabiliyorken şu sıralar ihtiyaçları yok. arz talep meselesi. eşkisözlük bu konuda daha dürüst adamlar konu açabilmek istiyorsan çaylaklıktan ustalığa geçiş süreci 4 yıllık bir universite okumaya benzer diye açık ve net cevap veriyorlar. puiv ise kazandıklarını kaybetmemek için götün den uydurduğu bir kuralı size servis ediyor. bazı möd, ve konu açabilen çoluk çocuk farklı konuşuyor. aldırmayın açtığı konulara ve verdiklere cevaplara bakarsanız konuların boktan cevapların jijiji gibi boktan olduğunu görmeniz mümkün.
  • 0
    slmsgtc 3.5.2018 15:13
    sanki konular kaliteli de yorumlar kaliteli olacak baktılar burada ki konuların saçmalığını önüne geçemeyecekler kötüleri kendilerince eleyip yorumlarda kendilerince düzgünleri seçecekler çakallarrrrr.
  • 1
    suskunkelebek 3.5.2018 21:21
    gayet net ve güzel bir açıklama olmuş teşekkürklerimi sunuyorum.
  • 0
    hugme 6.5.2018 15:23
    ya nolur eskisistem olsun nolurr
  • 0
    hugme 6.5.2018 15:25
    ben duygularımı ve düşüncelerimi iyi anlatamayan biriyim bu benim için bir sorun olurr
  • 0
    esmer 8.5.2018 00:58
    ben burdayım yeniyim ve okuduğuma göre eski sistem gerçekten daha iyiymiş tabi bu benim şahsi fikrim siz en güzelini bilirsiniz yinede
  • 0
    muhammedkurtogullari 8.5.2018 19:26
    mantıklı bari kaç yorum yapmışız onu görseydik
  • 0
    serif_sarnic 8.5.2018 19:36
    biseyler yazıp paylaşabilmem için tek care yorum atmak mı başka yolu yokmu
  • 2
    baydeli 8.5.2018 22:27
    çok mantıklı bir hareket ama anlamadığım şey kaliteli yorum atsak bile kaç gün içerisinde içerik eklememiz açılır
  • 2
    sedat58 9.5.2018 12:13
    biraz gayret gösteren olursa 1-2 yıla açılır içerik :))
    ne kadar ne yapmamız gerekiyor onu gösteren birşey kursaydiniz. keşke
  • 3
    slmsgtc 9.5.2018 19:04 ~ 19:04
    1 gün geç girdik diye konu açamıyoruz. birde reklamlarını da puiv yazarı olmak istemez isiniz diyorunsunuz kendimi kandırılmış hissediyorum admin cevap verrrr pls.
  • 1
    newlife 12.5.2018 14:35
    ıcerik atmam neden engellenmis olabilir? biakc defa gun icinde uzun saatler cevrimici olmamam olabilir mi?
  • 1
    newlife 12.5.2018 15:56
    anlamiyorum, konu eklemem bi anda neden engellendi? yorumlarim da konu içeriklerimde kural dışı bi unsur da yok. baya da aktif bi kullaniciyim. en azindan kisitlama sebebini de mesaj olarak belirtseydiler.
  • 0
    bleadingscout 13.5.2018 23:41
    vay be
  • 1
    systemfailed 13.5.2018 23:47
    iyi fikir..
  • 3
    hedap 13.5.2018 23:48
    fake hesap sandım bu nasıl başlık
    2
    orost 13.5.2018 23:50
    hahahaha onu da bize mi soruyon mortal
    2
    systemfailed 13.5.2018 23:52
    hahahahahah
  • 1
    cellat_deligavur 14.5.2018 00:17 ~ 00:17
    güzel fikir, sayı az olsa da kalitenin artması iyi haber.
  • 3
    ferhatt 14.5.2018 04:30
    sırf bu konu için başlık açmak istemediğimden, bu konuda başlık açmamı gereksiz ve saçma buldugumdan, burda yorum olarak belirtmek istiyorum. böylece benimle aynı fikirde olan olmayan bir çok kişi okuyabilir.
    tamam puiv özgür bir ortam eyvallah. ama bizler, bir yazar sıfatıyla başlık açıyoruz. 'birilerinin görüşünü sormak' gibi başlıklar açmak yazarlık işi değildir. bu tip başlıkları elbette acabiliriz ama vitrin bu başlıklarla doldu taştı, ne yazık ki. mümkün mertebe bu tip başlıklar açmayın.
    bu benim görüşüm, tavsiyem ve ricamdır.
    saygılar:)
  • 0
    durmusssahin 15.5.2018 01:33
    puivden daha kaliteli bir uygulama yapicam. başlık acamiyorsam silerim bu uygulamayı.
  • 4
    biradetpenguen 15.5.2018 07:07
    yorumun kaliteliği özneldir. kim değerlendiriyor kaliteli kalitesiz yorum diye.
  • 0
    theva 16.5.2018 00:13
    uygulama güzel ama bu kural çok saçma olmuş
  • 0
    elc 16.5.2018 21:28
    bence başlık açma hakkımızın olması gerek ilk 3 başlıkta 20 kişinin yorum yapması gibi şartlar olsa daha iyi olurdu
  • 0
    dygu 17.5.2018 23:33
    ama olmaz ki böyle bizde içerik ekleyek:d
  • 0
    bozokdoruk97 18.5.2018 09:36
    23 oldu benim
  • 0
    bozokdoruk97 18.5.2018 09:37
    bi tanede random yollayım xjididjdndj 25 oldu
  • 0
    duygusalpanda 27.5.2018 03:56
    mantıklı bir sebep
  • 0
    umutlukalem 28.5.2018 08:31
    güçlü bir çalışma
  • 0
    hugme 30.5.2018 18:39
    aynen eki atanlar gidin bencee
  • 0
    iloveimagine 28.7.2018 20:39
    make puiv great again
  • 0
    ceyoled 24.9.2018 10:43
    içerik eklenemiyor
  • 4
    ghostrider 30.1.2019 14:37
    sen niye 9 aydır içerik eklemiyorsun?
    beni sinirlendirme çiçeğim.
    1
    adolfbey 11.4.2019 18:30
    11
  • 3
    shewolf 13.12.2019 06:13
    mortal 5 gün içerisinde puive girmezsen, kankanla anlasma yaptik gece yarısı kafana molotof aticaz
    1
    oschemat 13.12.2019 06:16
    :d :d

    havalar soğuk ne güzel ısınır
    2
    shewolf 13.12.2019 13:12
    yani kötülük yapacakken bile düşünüyoruz onu :)