10 aralık 2016 istanbul'da patlama

  • 1
    ofsaytsizburak 10.12.2016 21:40
    noldu lan arkadaşım fena duymuş korkmuşlar aydınlatacak varmı ?
    0
    rockefeller 10.12.2016 21:49
    ne olduğunu anlamadık. 2 defa duyuldu.
    0
    ofsaytsizburak 10.12.2016 21:54
    çelik kuvvet aracına saldırı yapılmış galiba,inşallah can kaybı yoktur
  • 3
    filozofunsakali 10.12.2016 22:16
    yaralanan insanlarımıza acil şifalar. ne çektiyse bu ülke terörden çekti.
    2
    ofsaytsizburak 10.12.2016 22:26
    daha ne kadar vatandaşımızın şehit olması lazım ? teröre ülkece dur demeliyiz.
  • 1
    hedap 10.12.2016 22:55
    allah belasını versin bunların ya yemin ediyorum sinirlerim alt üst oldu aksam akşam.
  • 0
    darkier 11.12.2016 11:21
    ;( yok yazacak bir şey gelmiyor aklıma... çok üzücü...
  • -1
    mehmetcemrekisa 11.12.2016 12:17
    suçu kimseye atmaya gerek yok ! türkiyeyi seven kim var ? türkleri seven kim var ? rusya yüzümüze güler, türkmenleri katleder; amerika rusyaya karşı gelelim diye bizledir böyle böyle herkesin hedefinde biz ! uyan türkiye'm, dön özüne. suçlu belli, bizim hala uyuyor olmamız.
  • 1
    sewo 11.12.2016 16:36
    bu olayda parmağı olanlar şiddetle bastırılmalı, yakalanmalı ve yargı önünde hesap vermeli. o aracı bulamayan ve her olayı televizyonda izleyen mit hesap vermeli.
    artık bıktım siyasilerin gazetelerde 40 yıldır bıçak kemiğe dayandı söylemini görmekten. vallahi billahi yazık günah gencecik fidanlardı, toprak onları nasıl içine alır aklım ermiyor.
  • 0
    dirtcinciyazari 12.12.2016 17:23
    ben üsküdar dayım ve duydum. bune diyosun amk. sabah namazı tv yi görünce fark ettim olayı.
    bomba bi patladı sanki kedi demir kapıya vuruyomuş gibi ses yaptı
  • 0
    bircocukabisi 12.12.2016 20:03
    şehit sayısı 44'e yükselmiş..