herkes bu gece kötü

    16
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:18
    farkında mısınız bilmem ama bu gece ve önceki geceden beri ben de dahil herkes içinde bir sıkıntı var ya da kötü hissediyo.

    ben bunun sebebini buldum

    kanlı ay tutulması.
  • 1
    reset 27.7.2018 23:18
    içerik paylaşabilsem aynı şeyi ben yazacaktım
    0
    mister_moron 27.7.2018 23:19
    kaç puan lan bir içerik paylaşabilmek. söyle hemen vereyim.
    0
    besiktasli 27.7.2018 23:25
    büyümüş de puan dağıtırmış 😂
    0
    mister_moron 27.7.2018 23:28
    her şey puan mı be puvom. benim naciz hesabım elbet bir gün toprakla bir olacaktır ama puiv ilalebet payidar kalacaktır -sözü bu ladar hatırlıyorum
    0
    reset 27.7.2018 23:36
    lan qwjdgsjd ne biliyim aga yorum yapıyoruz bakalım ne zaman açılacak
  • 0
    aydakigunes 27.7.2018 23:19
    yo bu gece çok iyiyim :d
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:29
    öldüreyim mi seni. bozma yaaaa millet ne güzel efkarlaniyo
    0
    bossadam 27.7.2018 23:33
    eline geçmişken beni de 😂
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:34
    çok fena öldürürüm haberin yok tabi
    0
    bossadam 27.7.2018 23:36
    kanlı mı bitecek sonu ona göre
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:40
    güllü
    0
    bossadam 27.7.2018 23:56
    vfor vendetta hesabı yani :)
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:57
    ay gidip izliyim bari, güzele benziyo
    0
    bossadam 27.7.2018 23:58
    güzel filmdir severim.
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:59
    kuzuların sessizliği diyorum o zaman ben
    0
    bossadam 28.7.2018 00:01
    izledim mi izlemedim mi kararsız kaldım, hatırlar gibiyim
    0
    gokkusaklikus 28.7.2018 00:02
    efsaneydi
    0
    bossadam 28.7.2018 00:03
    bakarım ona ben :)
    0
    gokkusaklikus 28.7.2018 00:04
    oldu o zaman
  • 1
    nefretediyorum 27.7.2018 23:23
    içimde bir şişkinlik var vallaha
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:30
    kullanıcı adın kalp ben
  • 1
    sancaktar 27.7.2018 23:25
    içimde bir sıkıntı var çözemedim moral falan yerde şuan
  • 1
    mendoza 27.7.2018 23:26 ~ 23:27
    ciddi anlamda yorgunum
    edit: ay nereye gitti bi anda yav?
    0
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:30
    göremedim zaten
    0
    mendoza 27.7.2018 23:31
    bulutun ardına gizlenmiş ya. malum, ışık kırılmasi gidince görülmüyor
    1
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:36
    ya şu an gördüm. mu kem mell
    0
    aydakigunes 27.7.2018 23:36
    neredeeeeee?
    0
    mendoza 28.7.2018 01:04
    bulut girdi araya hep :/
    bitmiş zaten
    0
    mendoza 28.7.2018 01:07
    kanlı olayı yalan imiş ya. tam ay tutulması kırmızı gözükmesine sebep oluyor
  • 1
    cocean 27.7.2018 23:27
    depresif ve agresif.
    hep bir yalniz kalma isteği...
  • 0
    serraydn58 27.7.2018 23:28
    ben mutluyum astrolojiye pek inanmam ama aslanım bilen varsa yazabilor
    0
    yesim_x 27.7.2018 23:32 ~ 23:34
    egoist ama iyi kalpli oluyorlar 8 yıldır durmadan barışıp ayrıldığım sevgilim de aslan burcu ben koç burcuyum lakin aşırı seviyorum keratayı ya hayatım boyunca kaybetmek istemediğim birisi. ama gel görki ne zaman evlencez deyip duruyor. kadın olan benim benim sormam gerekmiyormu xkxkxlxl 8 yıl dile kolay
    0
    serraydn58 27.7.2018 23:34
    ya ben egoist değilim yani eğer oyleysemde içimde yaşıyorum böyle naif mütevazı görünmek için çabalarım 🖖🏻🖖🏿♡♡♡
    0
    yesim_x 27.7.2018 23:38
    öyle çabalarsınız ama övgü almaya bayılırsınız dklxlx
    0
    serraydn58 28.7.2018 00:44 ~ 00:44
    kim sevmezki hala astrolojiyi sevmiyorum.
  • 1
    telepatikpizza 27.7.2018 23:28
    bu hislerin sebebini öğrendiğime göre aya füze atmaya gidiyorum :d
    1
    gokkusaklikus 27.7.2018 23:29
    ayın da kalbi kırık yapma
    1
    telepatikpizza 27.7.2018 23:35
    :(
  • 0
    rabish2o 27.7.2018 23:29
    dolu yorg
    un umutsuz ben napıcam şimdi hissi
  • 0
    fyt59 27.7.2018 23:30
    içim patlıcak skıntıdan reklam gbi olmasın rodyo haber dinleyin ölümsüzlüge olsun 👍😑
  • 0
    yesim_x 27.7.2018 23:31
    ben bugün hıncımı birinden çıkarmamak için 4 saat boyunca ağlamalı film izledim evde tek başıma ağlayıp sinir krizi geçirdim
  • 0
    meleyke12345 27.7.2018 23:31
    aynen , karışık hissediyorum. kötülükle iyiliği aynı anda yapmışım gibi bir duygu var içimde.,
  • 0
    sknceyda 27.7.2018 23:34
    her zamanki gibi bok gibi hissediyorum 😐
  • 0
    winchester_girl 27.7.2018 23:35
    baş ağrısından hic bisi hissedemiyorum
    1
    yesim_x 27.7.2018 23:39
    ağrı kesiciyi içer içmez bir fincan türk kahvesi iç. ağrı kesicinin etkisini 3-4 kat arttırıyor. tecrübeyle sabittir. bilimsel olarak da kanıtlanmıştır.
  • 0
    aslin 27.7.2018 23:42
    canlı canlı izledim hala bakıyorum gayet iyiyim 🙃
  • 0
    akdmrahmt 27.7.2018 23:43
    karmakarışık
  • 0
    canı_sıkılan_issiz 27.7.2018 23:44
    herzamanki gibi aşırı mutlu enerjik haldeyim dlfkffk
  • 0
    serenaysaltik 27.7.2018 23:47
    meral akşener'in iyi partinin başında olmadığı her gece kötüyüm, ay'la falan ilgisi yok
  • 0
    therosa 28.7.2018 00:04 ~ 00:07
    harbi ya, haklı olabilirsin. ama yönetici gezegenim ay olduğu için de olabilir.
    güncelleme: az önce yengeç burcuna etkisine baktım, adamlar tutturmuş gerçekten. geçmişimi sorguladım.
  • 0
    brtaarslan 28.7.2018 00:13
    yoo şuanda mükemmel..
    0
    gokkusaklikus 28.7.2018 00:14
    oldu o zaman
  • 0
    brtaarslan 28.7.2018 00:15
    oldu doğru 😎
  • 0
    illegal_sair 28.7.2018 00:26
    bulunduğum yerden ne tutulmayı ne marsı nede meteor yağmurunu göremiyorum şaka gibi
    0
    gokkusaklikus 28.7.2018 00:27
    dağ evi en güzeli diye boşuna yirtmiyorum kendimi işte
  • 1
    mataramasuko 28.7.2018 01:21
    benim için dün berbattı, bugün sıradandı kötü diyemem bugüne.
    0
    gokkusaklikus 28.7.2018 01:22
    ben senin yerinde derim kötü
    0
    mataramasuko 28.7.2018 01:40
    dur hemen berbat bir hale bürüneyim sen yorulma.
    0
    gokkusaklikus 28.7.2018 07:47
    ne kadar da düşünceli yaaav
    1
    mataramasuko 28.7.2018 07:49
    ivit öyleyimdir.😁🙂👍
  • 0
    ciddiyetsiz 28.7.2018 01:25
    ben de :(
    0
    gokkusaklikus 28.7.2018 14:03
    ne verelim aaaabime
    0
    ciddiyetsiz 28.7.2018 14:57
    heeç
  • 0
    eaalmlr 28.7.2018 23:22
    bu iç sıkıntısı ay tutulmasıyla da ilgili değil. ne zaman entrylere baksam illa hayattan soğuyan biri oluyor. demek ki hayatımız yolunda değil...