evleneceğim kadının tarifi

    10
    tesla52 9.3.2020 13:44
    yıllar sonra evlendiğim zaman bu başlığı açıp göstermeyi düşünüyorum bak seni yıllardır bekliyorum diyecem :)

    1- en az 130 ıq kurduğu herhangi bir cümlede bile zeka potansiyelini bana hissettirecek.
    2- kendini yetiştirmiş, kültürlü ve en az lisans mezunu.
    3- radikal müslüman olmamalı, tercihim ateist veya deist.
    4- asla kapalı olmamalı ve faşist olmamalı.
    5- güven çok önemli 1 defa yalan söylemek, söylediği bütün doğruları şüpheli yapar.
    6- 1.55-170 arasında fazla kısa veya benden çok fazla uzun olmasını istemem.
    7- şişman veya balık etli hiç sevmem olabildiğince zayıf olmalı.

    şimdi üstüne leblebi de istermisin diyen olucaktır ama büyük konuşayım yaşım ne olursa olsun bu kadını bulmadan evlenmeyeceğim.
  • 0
    senegalli 9.3.2020 16:45
    çok şey istiyorsun be aga
  • 0
    aydakigunes 9.3.2020 18:01
    şu özelliklerden birine bile sahip olamayan birini buluyormuşsun.. ne gülerim ama.
    0
    tesla52 9.3.2020 19:31
    mümkün değilki, asla anlaşamam, sevemem, 3.gün kavga ederiz.
  • 0
    kayipunicorn 9.3.2020 18:08
    o zaman turşunu kurmaya başlıyorum sjdjsjddjjd
    0
    tesla52 9.3.2020 19:40
    illa türkiyeden olması zorunlu değil ama türkiyeden bir hesap yapayım :)
    40 milyon kadın var.
    1 milyonu 130 ıq nun üstünde.
    bunun 900 bini kültürlü ve lisans mezunu.
    bunların içinde 1 tane bile radikal müslüman olduğunu zannetmiyorum, hatta en az yarısı ateisttir.
    800 bini açıktır desek.
    700 bini faşistte değil desek.
    300 bin tanesi güvenilir desek.
    250 bin tanesi 1.55-1.70 arası desek.
    150 bin taneside zayıf desek.
    türkiyede bu şartları karşılayan yaklaşık 150 bin kadın var demektir :)
    eğer doğru yerde ararsam bulmam kolay ama önce okulu bitirmem ve mesleğimi elime almam lazım :) siz kendi turşunuzu kurun ben bulucam :)
  • 0
    kayipunicorn 9.3.2020 20:22
    inanmak başarmanın yarısıdır güzel insan ;)
  • 0
    hedap 9.3.2020 21:51
    olm ne ıq su allah'ını seversen ya ahahahah
    yani şimdi gece uyurken birlikte matematik testi mi çözeceksiniz:)
    insan her zaman yalanda söyler, bir kere yalan söylemem demek en büyük yalandır. ne demek söylemem? illa ki söyleyeceksin. çok büyük affedilmez hatalar olmadığı sürece de güven sorunu pek olmaz. öyle en ufak bir şey de ha tamam sana güvenim gitti diyen insanda zaten kendine güvenmez ilk başta. çünkü kendine güveni olmadığı için başkalarının da her hareketinde bütün güvenimi kaybettim felan der ama kaybeden hep kendi olur. hem karadenizliler evlendirme konusunda beceriklidir ebeveynlerini sal şöyle etrafa bir göz atsınlar 50 aday çıkar:)
    0
    tesla52 9.3.2020 22:12
    yavv hedap sen yapma bari matematik testiyle ne alakası var. mesela en basitinden yaptığım espriyi anlayıp gülmemiz için bile ortalamanın üstünde zekaya sahip olması lazım, hayata dair kararlar alırken, çocuğumuza dair kararlar alırken en doğru en mantıklı kararı alabilmemiz lazım ki zeka hayatın en vazgeçilmez parçasıdır. tabi ben kadına evlenmeden önce ıq testi yapacak değilim ama zaten anlarım. güven konusunda arkadaşımın geçen hafta dediği cümleyi aynen yazıyorum, serhat sana kendimden daha çok güveniyorum dedi. ben bunun aynısını hayatımı beraber geçireceğim kadına söyleyemedikten sonra mutlu olamam, ufak tefek yalanlar yine belki olabilir ama dediğim gibi senin elinde olmadan artık her doğruyu ister istemez sorgulamaya başlarsın, ya söylediği doğru değilse diye ve ben bunu hiç sevmem. evlendirme konusu ufff hiç sorma abim şuan ücretli öğretmen 26 yaşında bütün sülale abime kız arıyor sorup sormadık yer kalmadı, geçende katalog yapıp getirmişler abime, adam zor dayanıyor, geçende annem ben torun sevemeden mi ölücem dedi yavv :)
    0
    hedap 10.3.2020 01:36
    düğün terörüne kurban arayanlardan sıyrıl yeter. iş bir tek evleneceğin kişinin özelliklerinde bitmiyor maalesef. aile kısmı örf adet gelenek vs vs gibi boku pusuru konusunda tutucuysa para verseler evlenilmez. bizim toplumun düğün terörü yüzünden birbiriyle çok iyi anlaşan hatta ayrılmaz denilen çiftler bile en fazla 1 sene sonra boşanıyor.
  • 0
    bablisok 10.3.2020 02:12
    bu tarifin hiçbiri de tutmaz insan duyguları insandan ayrı serkeş hareket eder böyle bir insan karşına çıkar ama o zamanda sen sevmezsin bu olay resim yapmak gibi kafanda bir kompozisyon oluşturursun bunu kağıda döktüğünde kafandaki kadar güzel olmaz evdeki hesap çarşıya uymaz ve bazende kafanda hiçbirşey olmadan bişeyler karalarsın ve bir sanat eseri ortaya çıkartırsın bu konuyu fazla zorlamamak lazım sadece huzur bulabileceğin birisi olsun yeter gerisi boş şahsen benim için uzun zamandır sadece bir aday var öyle göze çarpan bir özelliğide yok yani sadece bana iyi hissetiriyor ve o olmazsa muhtemelen uzun bir süre evlenmeyi düşünmem
  • 0
    mynameisfreedom 10.3.2020 13:33
    insan olsun yeter
    0
    tesla52 10.3.2020 13:38
    nefeste alsın mı? :)
    0
    mynameisfreedom 10.3.2020 13:39
    önce insan olsun
    0
    tesla52 10.3.2020 15:45 ~ 15:47
    zeki insanlar genelde iyi insanlar değil midir? ör, ıq seviyesi en yüksek ülkeler suç oranının en düşük olduğu ülkeler. dürüst, güvenilir, anlayışlı yani insan. ben böyle düşünüyorum. bence zeka en belirleyici unsur, sonra eğitim.