çoğu problemi kendinizle konuşarak çözebilirsiniz

    22
    papaya 23.2.2018 14:50
    çok geç yaşta farkettiğim muazzam bir özellik. başkaları ile konuşarak veya dertleşerek sorunları çözmeniz çok zordur çünkü onlar sizi tanımazlar. fakat siz kendinizi çok iyi tanırsınız. tek yapmanız gereken banyo olur veya tamamen yalnız olduğunuzdan emin olduğunuz bir yer olur oraya girin ve kendinizle sesli konuşun. soru sorun ve cevap verin. ciddiyim bak deneyin.
  • 0
    cptsobel 23.2.2018 14:55
    biri rastlarsa sorunu çözmekten daha çok 3 güne hastanede 46 lık çözdürür bu yöntem ama yinede deniyeceğim
  • 0
    kamyoncu 25.2.2018 15:30
    deli diyorlar bana desinler değişemem desinler değişemem
  • 0
    dejin 25.2.2018 16:08
  • 0
    unseen 25.2.2018 17:04
    ben konuşuyorum hatta laf lafı açıyo
  • 0
    sabah 25.2.2018 17:46
    yarı yarıya bende aynısını yapıyorum 6 yaşımdn beri bir tane bebeğimi alıp sonra aklımdan onunla iletişim kuruyormuşum gibi yaşadıklarımı konuşup tartışıyorum aksine biliyorum o içimdeki seste benim ama yinede böyle yapınca içimen nazlıda öyle demişti diye geçiriyorum ve sadece bir bebeğe anlatmaya özen gösteriyorum bu arada bebeğimin ismi nazlı o yüzden nazlı dedim çünkü çok olunca birçok kişilik türüyor
  • 0
    emredagci 1.3.2018 22:29
    bir insanın kendi ile konuşması süper bir şey ama doğru konuşması çok önemli. inanın buna başarısızlıkların %90 ı kendi ile doğru konuşamamaktan kaynaklıdır.
  • 0
    matt 1.3.2018 22:39
  • 1
    nirvanascoffee 1.3.2018 23:45
    ben bunu konuşarak değil de yazarak yapıyorum. sorunları sanki ikinci birine anlatıyormuş gibi yazıyorum. sonra o ikinci kişi olarak gerçek bir uzman gibi yanıtlıyorum.

    hatta bazen avm'de bir arkadaşımı ya da tanıdığımı beklerken kafelerde yapıyorum bunu. kafe çalışanları gelip "yazar mısınız" diye soruyolar.

    yöntem etkili mi? kesinlikle çok faydasını gördüm. tavsiye ederim.

    fakat şunu da unutmamak kaydıyla. kendinizle ne yaparsanız yapın başkalarıyla gireceğiniz etkileşimler her zaman daha üstündür. yani abartıp içe kapanmak kesinlikle yanlış olur diye düşünüyorum.
  • 0
    mononoaware 1.3.2018 23:55
    kesinlikle hatta konuşmak, yazmak, çizmek, müzik yapmak..... diye uzayıp gider. dışa vurmak diyelim kısacası :)
  • 0
    aysehaplarimigetir 2.3.2018 00:08
    eskiden olaylara bağlı duygu ve durumlara girdiğimde veya sözlük çakması bir yerde bir bok bilmeyen insanların bir bok biliyormuşçasına konuşmalarına, yazmalarına şahit olduğumda "ıağağaağaağğğğ kanser" diyerek kendimi yere atarkene, şimdilerde büyük bir irade ve oto kontrol ile bu duygulara girmiyorum. artık sonradan çıkmış sözlük çakması yerlerdeki insanları kanser olarak nitelendirmiyorum, virüs diyorum. ehe!
  • 0
    henrychinaski 2.3.2018 00:10
    kendimle papazım
  • 0
    saksak 21.11.2020 10:19
    iyi bir teknikte. sonra deli sanmasınlar.
  • 0
    gamzeszgin 21.11.2020 12:43
    ben kendimle konuşurken kavga ediyorum sonu ağlamayla bitiyor. başkaları zaten anlamıyor.